Известие

Collapse
No announcement yet.

Гнезда за болтове на предната страна на двигател ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гнезда за болтове на предната страна на двигател ТС

    Здравейте,

    от вчера съм почнал да разглобявам колата пред блока и се натъкнах на следното нещо:

    Като свалих капака над изспукателните колектори (едни тръби между двуцевката и двигателя) и видях че има доста гнезда (доста 4-6 или за болтове - въпросните колектори са 4 и всеки е хванат с по 2 болта за блока на двигателя - чудно ми е другите гнезда за болтове за какво са.

    Малко е кофти че нямам фото апарат да илюстрирам питането си, но ако някой има снимка на свален и сниман ТС ще съм благодарен.

    П.П.: имам някаква сервизна програма където има чертежи ще и хвърля едно око, но това след постигане целите на ремонта - сваляне на АБС централата и всмукателните колектори.
    Honda CB 500
    Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
    Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
    Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

  • #2
    За чарджър колега, за чарджър са Едно нещо дето се върти много бързо и колата с него изчезва от погледа ей така:
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Значи няма липстващ елемент - понеже се оказа че този който ми продаде колата е скрил доста подробности, та си помислих да не би изспускателните колектори да са от друга кола.
      Honda CB 500
      Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
      Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
      Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

      Comment


      • #4
        Колега и при мен ги има свободните дупки по блока. Не се шашкай.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Малко встрани от темата, но да се похваля че след снощното разглобяване, днес сглобих колата (не че беше кой знае какво разглабяне - предимно кабели откачах) и тя взе че тръгна и по някаква причина работи прилично поне на пръв поглед (оплакването ми беше че гълта въздух от някъде, сега като че ли не гълта - причината може да е че намотах още изолирбанд на въздуховода след дебитомера).

          Остава проблема с паленето от m-найстия път и с тъпата АБС централа понеже не виждам как ще развия вътрешните 3 болтчета.
          Honda CB 500
          Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
          Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
          Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от lord_chuldarkar Покажи съобщение
            Остава проблема с паленето от m-найстия път и с тъпата АБС централа понеже не виждам как ще развия вътрешните 3 болтчета.
            Това е блока на моята двойка - кой дупки те интересуват за какво са?
            И за кои вътрешни болтчета на АБС централата говориш - ако искаш да я махнеш се махат мисля че 3 такива, а не само 3 дето са вътрешни....
            Attached Files
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Предполагам говори за трите болта на ABS централата, които са плътно до стената на коша. Трудно е, но все пак се свалят - то сглобяването е голямата драма, ама и там си има чалъм. Все пак си трябва и правилният инструмент, че иначе няма сваляне.
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Това е блока на моята двойка - кой дупки те интересуват за какво са?
                И за кои вътрешни болтчета на АБС централата говориш - ако искаш да я махнеш се махат мисля че 3 такива, а не само 3 дето са вътрешни....
                Дупките са там където се закачват изспускателните тръби - на снимката поне аз не можах да се ориентирам къде се закачат. Та въпроса е че след като се завият въпросните изспускателни тръби има поне още 4 гнезда който седят празни - колегата оеm предположи че са за чарждър и вероятно е прав.


                Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                Предполагам говори за трите болта на ABS централата, които са плътно до стената на коша. Трудно е, но все пак се свалят - то сглобяването е голямата драма, ама и там си има чалъм. Все пак си трябва и правилният инструмент, че иначе няма сваляне.
                точно за трите вътрешни говоря - ще дадеш ли съвет преди централата какво да сваля за да е по лесно и какъв инструмент ползваш.

                мерси предварително.
                Honda CB 500
                Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                Comment


                • #9
                  Тези свободните тупки са на главата. А относно чарджъра се пошегувах. Не са оставени специално за това може би. Но си ги има. Няма нищо тревожно. Нищо не ти липсва от вдигателя.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Тези свободните тупки са на главата. А относно чарджъра се пошегувах. Не са оставени специално за това може би. Но си ги има. Няма нищо тревожно. Нищо не ти липсва от вдигателя.
                    Я кажи твоя познат майстор още ли се занимава с алфи - понеже моята продължава да пали от 12тия път - и като запали и подам газ все едно няма гориво да вдигне обороти - и така докато позагрее малко после върви уж прилично.
                    Honda CB 500
                    Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                    Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                    Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                    Comment


                    • #11
                      Той със всичко се занимава. Но сега в лясковец. На околовръсното. В нов сервиз. Ако искаш пиши ми на лично ще ти дам телефона му.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Тия 3 болта са за захващане на изпускателните тръби, при тебе явно тая планка е махната, а абсса мисля че се вади като се махнат две болчета от двете страни на централата - стойката е на 3 такива, но не виждам причина да се маха и тя, ако не е нужно.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Планката е понадолу. Не става въпрос за тях.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Планката е понадолу. Не става въпрос за тях.
                            Можеш да си заложиш главата че става дума за тях - по надолу има и други, но тия също са за това - мързи ме да слизам до долу да ги снимам.......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Ми незнам. Моята Г-образна планка която е хваната за долната част на колекторите при свръзката към двуцевката в другата си част се хваща за блока. Не за главата. Незнам при Цф3 моторите при които катализаторите са на колекторите може планката да е по-нагоре. Незнам. Но и при мен тези са свободни, а и при много други ЦФ2 които съм виждал.

                              Те коелкторите са на шпилки към блока. А дупките си седят празни. Има и резба нарязана на тях.
                              Last edited by oem; d.m.y г., 14:32.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X